Wednesday, October 29, 2014

Esok - - - -> Bola Baling!!!




Yoyoyo. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!!!
Pertanyaan yang sama: Korang sihat? hahaha :D

Wokeyy, untuk post saya kali ni, seperti tajuk di atas, saya dimasukkan ke dalam pasukan bola baling untuk perlawanan sempena bulan lapas PT3. Nak tahu macam mana saya boleh termasuk dalam pasukan ni?

Wokeyyy, ceritanya macam ni. Saya dimasukkan ke dalam pasukan tu sebab:
  • Yang pertamanya: Salah seorang ahli bola baling tu kemalangan(Kesian). Haiii nak buat macam mana, nasib badannn..
  • Yang keduanya pulak: Seorang lagi ahli bola baling tak boleh datang waktu perlawanan sebab dia ada perlawanan golf pada hari yang sama.

Akan tetapi, jeng jeng jeng, ade sesuatu yang pelik.

matilah aq
Nak tahu ape yang peliknya? Peliknya ialah SAYA TAK RETI MAIN tapi masuk dalam perlawanan yang ada ramai pemain yang hebat-hebat belaka!! oh my gosh!! macam mana ni??!! Habislah!! Dahlah tadi waktu training pon, nak tangkap bola pun tak boleh, jari terpeleot(perkataan ape ni?)Hurmm rasa macam tak berguna je :( . Isk isk isk. Takpe, saya akan mengkaji cara permainan, formasi-formasinya dan macam-macam lagi berkaitan bola baling.

Huhuhu, doakan kejayaan kami :D. Harap-harap boleh menang. Insyaallah. Baiklah, itu saja untuk post kali ni. Assalamualaikum dan jumpa lagi!!!!
Ta Ta Tu Tu Ti Ti



No comments:

Post a Comment

INI BLOG AMIR PUNYA