Saturday, October 25, 2014

Tentang Diri Saya




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
yoyoyo and what's up you guys?!

Kali pertama tulis blog ni buat saya tak ade idea pulak XD. Jadi,untuk memulakan post yang pertama saya ni,saya akan perkenalkan diri saya ni :P :

NAMA :Mohamad Amiruddin Bin Mohamad


TARIKH LAHIR : 11 November 1999



TEMPAT LAHIR : Hospital Besar Ipoh,Perak



TEMPAT TINGGAL : Bandar Baru Putra yang aman,damai,selesa,blah blah blah



BESTFRIENDS : Syakir,Syafiqah,Aina Huda,Kayriyah,Hafizie dan ramai lagi




Benda Yang Suka :


  • Dengar lagu-lagu OST Heartstring :D
  • Baca novel (jiwang la katakan puihhhh nak termuntah aku)
  • Tonton movie
  • Facebooking dan Blogging
Benda Yang Tak Suka  :

  • Perempuan yang gedik/manja melampau
  • Tak boleh online Facebook 
  • Orang yang tak menghargai apa yang saya buat untuk dia
  • Kena paksa buat kerja

MY FAMILY AND COUSINS....


ANAK BUAH SAYA YANG SHOMEL....



Saya rasa itu je kot ape yang saya nak tulis tentang diri saya.Kalau ada masa saya akan post cerita-cerita lain.

Assalamualaikum dan selamat tinggal :D

3 comments:

  1. Amer mner nme akuuu
    Huuuuu #chanyeol

    ReplyDelete
  2. chanyeol tu kakak aku punya hahahahahahaahahahahahahaha

    ReplyDelete
  3. Cakap kakak ko chanyeol tu aku punya.jgn nk ade niat kakak ko nk rmpas chanyeol drp aku.!!!!!

    ReplyDelete

INI BLOG AMIR PUNYA